onsdag 14 september 2011

Små Änglar

Den 15 september ska Föräldrarföreningen Små Änglar ha en träff. Jag själv ska inte gå, däremot har jag tvingat på dem en tårta...
Ville så gärna prova att göra denna söta lilla bäbis och måste ju passa på när det vankas fika att baka.
Som vanligt är den fylld med hallonmousse och vit chokladmousse, spacklad med chokladsmörkräm och dekorerat med marsipan/sockerpasta.
Jag måste nog prova en annan fyllning nu!!
Känner mej långt ifrån nöjd med utseende. Den blev inte alls som jag hade sett den framför mej men tror att det blir rätt ok ändå...
Tack Johanna för att jag fick göra denna till er!!
Kram och ha en fin, om än sorglig, stund med änglaföräldrarna!!



4 kommentarer:

  1. Jag vill nu veta: vem åt upp bebisen??? Jättefint! Kram påre!
    /gubbro

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja du, det kan man undra... Tror faktiskt ingen åt upp den. De små bäbisarna på tårtorna har en enorm förmåga att bli kvar :-)
    Kram tebax

    SvaraRadera
  3. Hej Nina,
    vad kul att du har börjat blogga. Oh vilka fina tårtor du gör!!!SKickar du en till skåne om jag beställer ;-) , snart dags för 6 års kalas här.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hej Maria!! Tack vad snäll du är!! Det här med att blogga var ju inte riktigt min grej, trodde jag, men sen började jag mest för att komma ihåg vad jag hade i tårtorna och nu kan jag inte sluta!!
    Jag skickar absolut en tårta till din stora 6-åring om du beställer men jag tar inget ansvar för postens behandling av paketen ;-)
    Kram på dej/Nina

    SvaraRadera