söndag 11 september 2011

Barbie nr 2

I helgen fyllde en kollegas bonusbarn sex år och Angelica frågade om jag ville göra en tårta till henne. Hon önskade en prinsesstårta och det ville jag ju självklart!!
Man tar ju alla chanser!!
Sagt och gjort... Barbietårta var det. Fylld med vit chokladmousse, hallonmousse, spacklad med glasscreme och dekorerad med en 50/50-blandning av kavelmarsipan och sockerpasta.
Denna fyllning är ju numera favoriten så jag passar på att ta detta när jag får välja.


Tack Angelica för att jag fick göra Isabelles tårta!!


3 kommentarer:

  1. Är det en riktig plast-Barbie i? Tar du bort benen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack för din kommentar!!
      Japp, det är en riktig barbie som jag tagit bort benen på.
      Det finns "tårtbarbies" oxå. Då är det typ ett spett under kroppen men dessa är oxå i plast..
      Nina

      Radera
  2. Så otroligt vackert denna vill mitt barnbarn ha på sin födelsedag

    SvaraRadera