måndag 19 september 2011

40 år...

Jaha...?
I januari i år fyllde jag då 40 år...
Vad ska man säga?
Svårt att acceptera den stigande åldern och 40 år ju lite av en gräns man helst inte överstiger...
Men, men, det tog lite tid innan jag hade vant  mej vid denna ålder men nu var det alltså dags att ha kalas!!
En tillställning i all enkelhet. Lite kallskuren buffé, lite vin och såklart tårta!!!
Det är nog ganska givet. Sín egen tårta är man inte så noga med. Det blev två enkla men kanske förvisso rätt stilrena tårtor till mitt kalas.
                                                                      
                                                 Resultatet:




Jag hade iaf en underbar kväll med goda vänner, överraskningar och många skratt!!
Superstort tack alla ni som var med mej och gjorde min kväll hur mysig och trevlig som helst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar